Kurumsal Twitter İlişkilerinin Püf Noktaları

Geçtiğimiz yıl ile birlikte sosyal paylaşım mefhumu özellikle de twitter, iyiden iyiye yaşamımızda yer edinmeye başladı. Ülke olarak yine geriden geliyoruz ama geç de kalmış değiliz. Tradesmeninsights.com adlı blogunda pazarlama dünyasına yönelik yazılar yazan John Sonnhalter, sosyal medyaya ilişkin faydalı ipuçları veriyor. Sonhalter’in “Uzun Süreli İlişki Kurmada Bir Halkla İlişkiler Aracı Olarak Twitter Kullanımı” şeklinde Türkçeleştirebileceğimiz kısa makalesi sosyal medyada boy göstermek isteyenler için bir reçete. Makaleye bir göz atarsak.

Yazının devamını okumak için tıklayın

Reklamlar
Bu yazı halkla ilişkiler, ilişkiler, kurumsal iletişim, sosyal medya, tweet, twitter içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google fotoğrafı

Google hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s